پست ثابت

پست ثابت

هر کدوم از بازدید کنندگان هر سوالی که در حوزه مهدویت و دینی دارند میتوانند در قسمت نظرات مرقوم بفرمایند تا بنده در حد توان پاسخ سوالشون رو در پست های مختلف خدمتشون ارائه کنم. با تشکر

 

بارکد وبلاگ جهت سهولت دربازدید ازوبلاگ برای گوشی های اندرویدی.




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : ALI
تاریخ : یک شنبه 21 تير 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محمد در تاریخ : 1394/11/3/6 - - گفته است :
وبت عالیه

/weblog/file/img/m.jpg
فاطمه سادات در تاریخ : 1394/6/18/nooretavala - - گفته است :
داداشی وب خعععععععععلی خوبی داری من به داداشی مثه تو افتخار میکنم

پاسخ:ممنون لطف دارین حتما بازم سر بزنید به وبلاگ

/weblog/file/img/m.jpg
خودت میدونی در تاریخ : 1394/5/2/nooretavala - - گفته است :
سوالای عرفانی و مذهبی :):):):):)


با پای چپ میرن تو توالت یا با پای راست ؟
پای چپ

/weblog/file/img/m.jpg
ارشام در تاریخ : 1394/5/2/nooretavala - - گفته است :
سلام خیلی وبت عالیه خیلی عالیه خیلی خوشم امد خیلی وافعا راست میگم
پاسخ:ممنون وب خودتونه بازم بیاین

/weblog/file/img/m.jpg
امیر سهراب در تاریخ : 1394/5/2/nooretavala - - گفته است :
وبلاگ خوبی دارید من اونیم که باهاتون دارم دوست میشم
پاسخ:ممنون که اومدین

/weblog/file/img/m.jpg
یه دوست در تاریخ : 1394/4/23/nooretavala - - گفته است :
وبت عالیه
پاسخ:ممنون لطف دارین بازم سر بزنین در خدمتم

/weblog/file/img/m.jpg
فردین سلیمی در تاریخ : 1394/4/22/nooretavala - - گفته است :
السلام ای آفتاب پشت ابر
السلام ای اوج قله، کوه صبر
السلام ای فخر آدم در زمین
یادگار حضرت روح الامین . . .

سلام و عرض ادب طاعت قبول حق وبتونو خوب طراحی کردی. از شما هم دعوت میکنم به وب بنده تشریف بیارید و در پایان اگر با تبادل لینک موافق بودید خبرمان کنید.
یاعلی
پاسخ:ممنون وب خودتونه لطف دارین ممنون میشم آدرس وبلاگتون رو بدین حتما میام


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: